ROCYCLE SIGNAAL D1d type BE,
Model: INBOUW
Uitvoering voor in België Flexibele D1d.
Doordat deze verkeerszuil in het midden van de weg wordt geplaatst zijn deze hierdoor zeer kwetsbaar.
Door de starre binnenbuis, meestal Ø 51-76 mm, te vervangen voor een massieve gevulkaniseerde binnenkern met fundatiebuis kan deze paal nu meeplooien en blijft de schade aanzienlijk beperkt.
Diameter: 138 mm
Lengte: 1340 mm
Kleur: Geel
RO-CYCLE SIGNAAL D1d-BE INBOUW eigenschappen:
- De RO-CYCLE paal is gevulkanisseerd en dus niet verlijmd. Het product ontstaat uit een menging van 40% nieuw rubber en 60% hergebruikt granulaatrubber (restproduct bij fabricage van rubber V-snaren en transportbanden)
- In 1 kleur verkrijgbaar:
Geel (DG)
- De rubberen paal kan 90° worden geplooid zonder te beschadigen. Na verwijderen van de belasting komt de paal weer langzaam in originele staat terug.
- Bovenzijde van de rubberen paal is voorzien van een ingeperste montagebuis Ø 60 mm voorzien van 3 gaten. In deze motagebuis wordt een gelakte / verzinkte buis Ø 51 mm x 800 mm gestoken voor de bevestiging van de refelcterende koker welke is voorzien van 3 borgschroeven.
- De paal is voorzien van een retroreflecterende PE / Aluminium koker welke voorzien is van een nylon bovendeksel met een gat van 60 mm t.b.v. het monteren van het verkeersbord.
ROCYCLE SIGNAAL D1d type BE,
Model: INBOUW
Uitvoering voor in België Flexibele D1d.
Doordat deze verkeerszuil in het midden van de weg wordt geplaatst zijn deze hierdoor zeer kwetsbaar.
Door de starre binnenbuis, meestal Ø 51-76 mm, te vervangen voor een massieve gevulkaniseerde binnenkern met fundatiebuis kan deze paal nu meeplooien en blijft de schade aanzienlijk beperkt.
Diameter: 138 mm
Lengte: 1340 mm
Kleur: Geel
RO-CYCLE SIGNAAL D1d-BE INBOUW eigenschappen:
- De RO-CYCLE paal is gevulkanisseerd en dus niet verlijmd. Het product ontstaat uit een menging van 40% nieuw rubber en 60% hergebruikt granulaatrubber (restproduct bij fabricage van rubber V-snaren en transportbanden)
- In 1 kleur verkrijgbaar:
Geel (DG)
- De rubberen paal kan 90° worden geplooid zonder te beschadigen. Na verwijderen van de belasting komt de paal weer langzaam in originele staat terug.
- Bovenzijde van de rubberen paal is voorzien van een ingeperste montagebuis Ø 60 mm voorzien van 3 gaten. In deze motagebuis wordt een gelakte / verzinkte buis Ø 51 mm x 800 mm gestoken voor de bevestiging van de refelcterende koker welke is voorzien van 3 borgschroeven.
- De paal is voorzien van een retroreflecterende PE / Aluminium koker welke voorzien is van een nylon bovendeksel met een gat van 60 mm t.b.v. het monteren van het verkeersbord.
-
1
Afmeting_Tekening
-
2
D1d Inbouw Sint-Truiden
-
3
Stalen verzinkte fundatiebuis
-
4
D1d Verkeerspaal in middengeleider
-
5
D1d Verkeerspaal in middengeleider
-
6
D1d 400 mm
-
7
Aanrijding Verkeerszuil
-
8
D1d Steenweg Turnhout
-
9
D1d Stad Mechelen
-
10
D1d Stad Turnhout
-
11
D1d Verkeerspaal in middengeleider