Van Haagen Dynamische Beveiligings Systemen
haagendbs.nl haagendbs.nl
Nederlands Duits

RO-CYCLE SIGNAAL BB2-22-D02  NL,
Model: INBOUW


Deze flexibele gevulkaniseerde rubberen verkeerszuil is uitgevoerd in Nederland als BB21 en BB22. In de meeste landen is dit een van de meest toegepaste verkeersbakens / geleiders  die op de Gemeentelijke en Provinciale wegen wordt gebruikt. Ieder land heeft daarbij wel zijn eigen vorm, kleur en afmeting, maar ze staan meestal in het midden van de weg en zijn hierdoor zeer kwetsbaar.

Door de metalen buis meestal Ø 48-76 mm te vervangen door een flexibele gevulkaniseerde binnenkern met fundatiebuis, kunnen deze palen veel meer verdragen. Hierdoor een langere levensduur, en duurzaam, namelijk na schade kunnen alle onderdelen separaat worden genomen en vervangen wat nodig is. 

 

Diameter: 138 mm
Lengte: 1340 mm
Kleur: Geel, Zwart / Wit


 

RO-CYCLE SIGNAAL BB21-22 INBOUW eigenschappen:

  • De RO-CYCLE paal is gevulkanisseerd en dus niet verlijmd. Het product ontstaat uit een menging van 40% nieuw rubber en 60% hergebruikt granulaatrubber (restproduct bij fabricage van rubber V-snaren en transportbanden)
     
  • In 2 kleuren verkrijgbaar:
    Geel (BB22)
    Zwart / WIt (BB21)
     
  • De rubberen paal kan 90° worden geplooid zonder te beschadigen. Na verwijderen van de belasting komt de paal weer langzaam in originele staat terug.
     
  • Bovenzijde van de paal is voorzien van een ingeperste verzinkten buis Ø 60 mm met daarin een verzinkten of aluminium buis Ø 48 mm x 900 mm voor de bevestiging van de refelcterende koker.
     
  • De paal is voorzien van een PE / Aluminium koker welke voorzien is van een nylon bovendeksel met een gat t.b.v. het RVV bord.

RO-CYCLE SIGNAAL BB2-22-D02  NL,
Model: INBOUW


Deze flexibele gevulkaniseerde rubberen verkeerszuil is uitgevoerd in Nederland als BB21 en BB22. In de meeste landen is dit een van de meest toegepaste verkeersbakens / geleiders  die op de Gemeentelijke en Provinciale wegen wordt gebruikt. Ieder land heeft daarbij wel zijn eigen vorm, kleur en afmeting, maar ze staan meestal in het midden van de weg en zijn hierdoor zeer kwetsbaar.

Door de metalen buis meestal Ø 48-76 mm te vervangen door een flexibele gevulkaniseerde binnenkern met fundatiebuis, kunnen deze palen veel meer verdragen. Hierdoor een langere levensduur, en duurzaam, namelijk na schade kunnen alle onderdelen separaat worden genomen en vervangen wat nodig is. 

 

Diameter: 138 mm
Lengte: 1340 mm
Kleur: Geel, Zwart / Wit


 

RO-CYCLE SIGNAAL BB21-22 INBOUW eigenschappen:

  • De RO-CYCLE paal is gevulkanisseerd en dus niet verlijmd. Het product ontstaat uit een menging van 40% nieuw rubber en 60% hergebruikt granulaatrubber (restproduct bij fabricage van rubber V-snaren en transportbanden)
     
  • In 2 kleuren verkrijgbaar:
    Geel (BB22)
    Zwart / WIt (BB21)
     
  • De rubberen paal kan 90° worden geplooid zonder te beschadigen. Na verwijderen van de belasting komt de paal weer langzaam in originele staat terug.
     
  • Bovenzijde van de paal is voorzien van een ingeperste verzinkten buis Ø 60 mm met daarin een verzinkten of aluminium buis Ø 48 mm x 900 mm voor de bevestiging van de refelcterende koker.
     
  • De paal is voorzien van een PE / Aluminium koker welke voorzien is van een nylon bovendeksel met een gat t.b.v. het RVV bord.