Van Haagen Dynamische Beveiligings Systemen
haagendbs.nl haagendbs.nl
Nederlands Duits

ROCYCLE SIGNAAL D1d Sb 250  (BE)
Model: INBOUW


Uitvoering voor in België Flexibele D1d.sb 250
Doordat deze verkeerszuil in het midden van de weg wordt geplaatst zijn deze hierdoor zeer kwetsbaar.
Door de starre binnenbuis, meestal Ø 51-76 mm, te vervangen voor een massieve gevulkaniseerde binnenkern met fundatiebuis kan deze paal nu meeplooien en blijft de schade aanzienlijk beperkt.

 

Diameter: 138 mm
Lengte: 1340 mm
Kleur: Geel

 

RO-CYCLE SIGNAAL D1d-Sb 250 (BE) INBOUW eigenschappen:

 

  • De RO-CYCLE paal is gevulkanisseerd en dus niet verlijmd. Het product ontstaat uit een menging van 40% nieuw rubber en 60% hergebruikt granulaatrubber (restproduct bij fabricage van rubber V-snaren en transportbanden)
     
  • In 1 kleur verkrijgbaar:
    Geel (DG)
     
  • De rubberen paal kan 90° worden geplooid zonder te beschadigen. Na verwijderen van de belasting komt de paal weer langzaam in originele staat terug.
     
  • Bovenzijde van de rubberen paal is voorzien van een ingeperste montagebuis Ø 60 mm voorzien van 3 gaten. In deze motagebuis wordt een gelakte / verzinkte buis Ø 51 mm x 800 mm gestoken voor de bevestiging van de refelcterende koker welke is voorzien van 3 borgschroeven.
     
  • De paal is voorzien van een retroreflecterende PE koker welke voorzien is van een nylon bovendeksel met een gat van 60 mm t.b.v. het monteren van het verkeersbord.

ROCYCLE SIGNAAL D1d Sb 250  (BE)
Model: INBOUW


Uitvoering voor in België Flexibele D1d.sb 250
Doordat deze verkeerszuil in het midden van de weg wordt geplaatst zijn deze hierdoor zeer kwetsbaar.
Door de starre binnenbuis, meestal Ø 51-76 mm, te vervangen voor een massieve gevulkaniseerde binnenkern met fundatiebuis kan deze paal nu meeplooien en blijft de schade aanzienlijk beperkt.

 

Diameter: 138 mm
Lengte: 1340 mm
Kleur: Geel

 

RO-CYCLE SIGNAAL D1d-Sb 250 (BE) INBOUW eigenschappen:

 

  • De RO-CYCLE paal is gevulkanisseerd en dus niet verlijmd. Het product ontstaat uit een menging van 40% nieuw rubber en 60% hergebruikt granulaatrubber (restproduct bij fabricage van rubber V-snaren en transportbanden)
     
  • In 1 kleur verkrijgbaar:
    Geel (DG)
     
  • De rubberen paal kan 90° worden geplooid zonder te beschadigen. Na verwijderen van de belasting komt de paal weer langzaam in originele staat terug.
     
  • Bovenzijde van de rubberen paal is voorzien van een ingeperste montagebuis Ø 60 mm voorzien van 3 gaten. In deze motagebuis wordt een gelakte / verzinkte buis Ø 51 mm x 800 mm gestoken voor de bevestiging van de refelcterende koker welke is voorzien van 3 borgschroeven.
     
  • De paal is voorzien van een retroreflecterende PE koker welke voorzien is van een nylon bovendeksel met een gat van 60 mm t.b.v. het monteren van het verkeersbord.