Van Haagen Dynamische Beveiligings Systemen
haagendbs.nl haagendbs.nl
Nederlands Duits

RO-CYCLE Flexibele Stalen AMSTERDAMMER

De Nieuwe RoCycle AMSTERDAMMER is een conische stalen trottoir paal die in vele landen en Gemeente een bekende vertoning is. Doordat deze massaal wordt toegepast wordt deze dan ook met regelmaat aangereden, staat scheef of raakt beschadigd.

De nieuwe rubberen binnenkern past in de bestaande getrompte buis waarin ook de bekende RoCycle DIAMANTKOPPAAL de VERKEERSPAAL BB22 en BB21 het model UNIVERSEEL en FLATTOP worden gemonteerd.

Wat is nu zijn meerwaarde? Heeft U een afneembare stalen model, geroest enz ( geen deuken) waarbij het zonden is als oud ijzer af te voeren? Wij kunnen deze onder het motto REFURBISHED aanpassen zodat deze hergebruikt kan worden en op kritische aanrijdbare plaatsen wordt gemonteerd.

Daarnaast kunnen we natuurlijk ook een nieuwe Amsterdammer/ Bredammer/ Dortenaar/ Hagelaar er zijn tal van namen te bedacht voor deze conisch trottoir paal. De stalen conisch-mantel meet maximaal Ø164 mm en is 750 mm lang. Aan de bovenzijde is de paal onder de afgeronde top Ø 105 mm voorzien van een montagegat waarmee met een speciale sleutel de mantel kan worden aangepast.

Om de paal te kunnen buigen is een gemiddelde botskracht nodig van 180-200 kg Kg op bumperhoogte.

Om de botsenergie te verspreiden in de ondergrond, en ervoor te zorgen dat het straatwerk niet opbreekt, wordt de paal in een getrompte buis gemonteerd Ø 159 x4 -500 mm lang. Materiaal: staal, verzinkt.

Diameter: max. 164 mm
Lengte: circa 1200 mm ( 750 mm boven maaiveld )
Gewicht: 
± 26 kg  zonder fundatiebuis
Kleur: Zwart
 

RO-CYCLE AMSTERDAMMER eigenschappen:

  • De RO-CYCLE paal is gevulkanisseerd en dus niet verlijmd. Het product ontstaat uit een mengsel van 40% nieuw rubber en 60% hergebruikt granulaatrubber (restproduct bij fabricage van rubber V-snaren en transportbanden)
  •  
  • De rubberen paal kan 45° geplooid worden zonder te beschadigen en komt na wegnemen van de belasting terug in originele staat.
     
  • Om de paal 45° te kunnen buigen is een gemiddelde botskracht van 180-200 kg op bumperhoogte noodzakelijk.
     
  • De paal is brand dovend

RO-CYCLE Flexibele Stalen AMSTERDAMMER

De Nieuwe RoCycle AMSTERDAMMER is een conische stalen trottoir paal die in vele landen en Gemeente een bekende vertoning is. Doordat deze massaal wordt toegepast wordt deze dan ook met regelmaat aangereden, staat scheef of raakt beschadigd.

De nieuwe rubberen binnenkern past in de bestaande getrompte buis waarin ook de bekende RoCycle DIAMANTKOPPAAL de VERKEERSPAAL BB22 en BB21 het model UNIVERSEEL en FLATTOP worden gemonteerd.

Wat is nu zijn meerwaarde? Heeft U een afneembare stalen model, geroest enz ( geen deuken) waarbij het zonden is als oud ijzer af te voeren? Wij kunnen deze onder het motto REFURBISHED aanpassen zodat deze hergebruikt kan worden en op kritische aanrijdbare plaatsen wordt gemonteerd.

Daarnaast kunnen we natuurlijk ook een nieuwe Amsterdammer/ Bredammer/ Dortenaar/ Hagelaar er zijn tal van namen te bedacht voor deze conisch trottoir paal. De stalen conisch-mantel meet maximaal Ø164 mm en is 750 mm lang. Aan de bovenzijde is de paal onder de afgeronde top Ø 105 mm voorzien van een montagegat waarmee met een speciale sleutel de mantel kan worden aangepast.

Om de paal te kunnen buigen is een gemiddelde botskracht nodig van 180-200 kg Kg op bumperhoogte.

Om de botsenergie te verspreiden in de ondergrond, en ervoor te zorgen dat het straatwerk niet opbreekt, wordt de paal in een getrompte buis gemonteerd Ø 159 x4 -500 mm lang. Materiaal: staal, verzinkt.

Diameter: max. 164 mm
Lengte: circa 1200 mm ( 750 mm boven maaiveld )
Gewicht: 
± 26 kg  zonder fundatiebuis
Kleur: Zwart
 

RO-CYCLE AMSTERDAMMER eigenschappen:

  • De RO-CYCLE paal is gevulkanisseerd en dus niet verlijmd. Het product ontstaat uit een mengsel van 40% nieuw rubber en 60% hergebruikt granulaatrubber (restproduct bij fabricage van rubber V-snaren en transportbanden)
  •  
  • De rubberen paal kan 45° geplooid worden zonder te beschadigen en komt na wegnemen van de belasting terug in originele staat.
     
  • Om de paal 45° te kunnen buigen is een gemiddelde botskracht van 180-200 kg op bumperhoogte noodzakelijk.
     
  • De paal is brand dovend