Van Haagen Dynamische Beveiligings Systemen
Nederlands Deutsch

SLOWSTOP® BEUGEL TYPE 3 
(SS-T3Y-100-HS-100)


SLOWSTOP® 
SOFTSTOP® Beugel Type 3 voor universele toepassing bij vrachtauto's.

In de meeste gevallen zijn de stalen wielgeleiders bij het aandocken in laad- of loskuilen voor vrachtauto's niet voldoende.
De bordessen of andere constructies die naar het verhoogd platvorm leiden staan in de dode hoek van de chauffeur en daardoor is schade hieraan nagenoeg onvermijdelijk.

Door onderstaande beugels hiervoor te plaatsen heeft de vrachtwagenchauffeur een extra flexibel hulpmiddel en blijft schade aan overige constructies uitgesloten!

Standaard uitvoering:  Model SS-T3Y-112 H is opgebouwd uit : 
- 2   stuks lengte, staandaard buis.
- 1   stuks standaard lengte dwarsbuis.
- 2   Elleboogstukken.
- 2   Voetstukken.
- 16 TSMB betonschroefankers.

Standaard uitvoering:  Model SS-T3Y- M is opgebouwd uit : 
- 2   stuks 1/2 lengte v/d staandaard buis.
- 1   stuks standaard lengte dwarsbuis.
- 2   Elleboogstukken.
- 2   Voetstukken.
- 16 TSMB betonschroefankers.

Eventueel uit te breiden met het volgende:
- extra dwarsstukken
- extra buislengten
- Elleboog-verbinding stukken
- Voet Type 3 

Diameter: 177,8 mm
Lengte: 1000 mm type
Wanddikte: 8 mm
Kleur: Buis Geel RAL 1023, Voet Zwart RAL 9005

SLOWSTOP® SOFTSTOP®
BEUGEL TYPE 3 H & M eigenschappen:

  • Leverbaar als voetstuk voor montage van stalen beugels t.b.v. Loading Docks, Laadperron voor vrachtauto's, bescherming van draagconstructies voor gebouwen, grote magazijnstellingen en zware logistieke interne transportmiddelen. etc.
     
  • De energie absorptie van de SLOWSTOP® beugel Type 3 is maar liefst 24.400 joules.
     
  • Buis Coating: Verzinkt + Polyester Poeder Coating.
     
  • Montage geschiet eenvoudig m.b.v. 16 M16 betonschroefankers (standaard model). Hierdoor is het  tevens mogelijk om eenvoudig de palen te verplaatsen zonder grote achterblijvende schade in de fundering.
     
  • Het modelair systeem maakt het mogelijk makkelijk beschadigde palen te vervangen zonder de ondergrond te moeten openbreken en te herstellen.
 
Print Download PDF
Bookmark and Share
 
 
Image Map